Sabelhagens olivlund

fredag 6 april 2012

Önskar Glad Påsk från Marina





Halloj på er på Långfredagen! 


Sista dagen i Marina för den här gången, i morgon bär det av hemåt igen. 




Undra vad de här  gula blommorna heter... Finns överallt här. 
Lite gult såhär i Påsktider:). 



En annan fin gul växt


Det går undan när man väl kan sätta igång att bygga, detta huset har de kommit långt med sedan i somras. 


Tomten igen..:). 









Åh, vad vi längtar tills vi kan sätta igång på riktigt med att bygga. 


Känns lite tråkigt att åka hem... vi trivs väldigt bra här nere. 
Men det är ju "bara" några månader kvar, så är vi här igen:). 



Önskar er en riktigt skön påskhelg. 





Kram Maria 















17 kommentarer:

  1. Förstår om ni vill stanna kvar, brrr, här är det ruggigt! Ha det nu riktigt fint och en härlig Påskhelg!

    SvaraRadera
  2. Så härligt att ha resan tillbaka att se framemot nu när ni tvunget måste hem igen...
    Den gula växten ser lite "törelaktig" ut men jag vet inte utan bara gissar.
    Ha en bra hemresa och så en glad påsk såklart :)

    SvaraRadera
  3. Åhhh, vad härligt ni har det där, förstår att ni inte längtar hem till kylan.
    Underbara bilder!
    Tror också att den första gula växten är en Törel - Euphorbia av någon sort.

    Glad Påsk önskar jag dig med och trevlig resa hem!

    SvaraRadera
  4. Fint det kommer bli!!
    Glad Påsk på Dig.

    Kram

    SvaraRadera
  5. Förstår att ni njuter av värmen, här är det riktigt ruggigt idag. Njut av dagen och ha en fin hemresa imorgon! Kram Hanna

    SvaraRadera
  6. Så vackert och jag förstår att det tar emot att åka hem. Här snöar det, välkommen hem!
    Ha en härlig påskhelg!
    Kram Hélena

    SvaraRadera
  7. Det förstår jag, så fint som det är där.
    Här hemma är det busväder, så NJUT så mycket du kan, säger jag bara..

    Påskkram!

    SvaraRadera
  8. Hoppas ni tar med lite värme hem!
    Trevlig hemresa
    Kram

    SvaraRadera
  9. Så snyggt med gult och grått i översta bilden. Härligt ni har det:)
    Glad Påsk!

    SvaraRadera
  10. Tänk ändå vilken lång härlig vår ni får för snart tar det ju fart på riktigt här hemma också = ) Jag kom precis hem från Paris och har också fått en bonusvår. Oj vad allt blommade där, det hade du gillat!
    Glad påsk!

    SvaraRadera
  11. Och det är ju inte utan att jag blir aningens avis när jag ser alla underbara bilder, det är så läckert
    överallt för att inte tala om er tomt, helt fantastiskt underbart.....oj oj oj oj!
    Jag har tittat igenom allt nu, ett par gånger och vilka stränder och vilket vatten!
    Glad Påsk kram
    Agneta

    SvaraRadera
  12. Hejsan Maria!
    Usch så jobbigt det låter att behöva åka från försommaren vintern!Kallt och snöigt - även om snön kommer att smälta bort idag med hjälp av solen.

    Ha en trevlig PÅSK Maria!

    /Anja

    SvaraRadera
  13. jag förstår att det kan vara svårt att lämna detta paradis. Faktiskt så har jag och en kompis planer på att åka till Kroatien till hösten:)
    Ha en underbar Påsk!!

    SvaraRadera
  14. Japp jag säger törel jag med!
    Ser så härligt ut på bilderna :-)
    KRAM från mig!

    SvaraRadera
  15. Kom inte hem till den här isande kylan, stanna kvar! Jag skulle gärna vara på en varmare plats just nu! ska bli kul att följa ert projekt.

    kram louise

    SvaraRadera
  16. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  17. Vilken känsla att få bygga ett hus utomlands. Det såg jättefint ut! Kram Knorkan

    SvaraRadera

Jag blir så jätteglad att du tar dig tid att skriva en liten rad.