Sabelhagens olivlund

lördag 28 april 2012

Vid havet



Hejsan



Vi är på landet nu, och njuter och slappar för fullt. Vi har inte varit här sedan i höstas, så det känns underbart att äntligen få några dagar här. Brukar alltid vara här på påsk, men då var vi ju i Marina. 
Jag och W var ute och fotade lite förut, han tycker det är kul att 'klättra' i berg:). Vi har berget precis bakom huset. 




















Nu är det snart dags för god middag, och i kväll blir det kräftor som vi köpt av den lokala fiskaren. 



Jag tror jag har bestämt mig vad jag ska ha för utlottning...:)). 
Behöver bara lite mer tid:). 




Ha en fortsatt skön lördag! 





Kram Maria 









12 kommentarer:

  1. Vad härliga bilder från västkusten! Trors mulet väder! Är det Hambure Ö som skådas på bild tre och fyra?
    Vad gott med riktiga kräftor!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  2. Underbara bilder, finns nog inget vackrare än havet.
    Hos mig är det grått men det blir en god middag inne i trevligt sällskap.

    Ha en fin kväll o hoppas kräftorna smakar! kramen

    SvaraRadera
  3. Fina bilder från Heestrand. Låter underbart med kräftor.
    Idag vill man bara vara ute och greja i det sköna vädret.
    Kram och ha en fortsatt fin lördag
    Marita i Heestrand

    SvaraRadera
  4. Landet ... vackra bilder fr Bohuslän misstänker jag ?!
    ha en mysig fortsättning på helgen.
    kram Bittan

    SvaraRadera
  5. Skärgården är bra vacker!!
    Trevlig helg
    Mariana

    SvaraRadera
  6. Ser hur underbart ut som helst!
    Ha det bäst!
    Kram Hélena

    SvaraRadera
  7. Hmmm, visst är det fint. Lite norr om där jag bor, men vi har så tråkigt väder, det är kallt och blött, jag kommer inte igång med utegöromålen!
    Vackra bilder!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  8. Å, kräftor! Ja, det vore gott! :)

    Kram // AH

    SvaraRadera
  9. Vad härligt det ser ut!

    Kram

    SvaraRadera
  10. Vilka underbara ställen ni har att besöka:)
    Kram

    SvaraRadera
  11. Härliga bilder! Och härliga bilder från din trädgård när du gräver upp gräsmattan till nya rabatter! Tänk att min gräsmatta nu är helt slut, vojne, vojne...
    Smart låda på dörren!
    Ha det bra i vårsolen!
    Kram
    Katarina

    SvaraRadera
  12. Åhhh vilka superfina miljöbilder du visar, vackra!!!! Låter smaskens med kräftor också, guuuud vad gott, jag älskar kräftor:))) Och wow vad snygg låda till växterna du gjort, gör nog jättemycket för intrycket att ha växter där!!!

    Kraaaaaaaaaaam aka

    SvaraRadera

Jag blir så jätteglad att du tar dig tid att skriva en liten rad.