Sabelhagens olivlund

tisdag 23 december 2014

God Jul





JULKRAM TILL ER ALLA SOM KIKAR IN HÄR OCH FÖRGYLLER MIN VARDAG. 
JAG UPPSKATTAR DET MER ÄN NI KAN ANA. 
HOPPAS JULEN BLIR PRECIS SOM NI VILL. 


Nu har vi provsmakat skinkan, laxen med hjortronsås och det är så himla gott:) 
Lite mera fix blir det idag, handla det sista, juldukning, slå in de sista klapparna som först ska hämtas ut på posten (så lättad att de hann fram i tid), hjälpa till att köra några blomsterbud och i kväll blir det uppesittarkväll med vitvinsglögg eller ett glas Burgogne. 

Julafton firar vi hos oss i år, så efter Kalle Anka kommer våra föräldrar hit och äter gott och öppnar klappar. William är så förväntansfull:) 



JULMYSKRAMAR FRÅN MARIA 









23 kommentarer:

  1. Jag önskar dig detsamma, Maria!
    En riktigt God Jul och ett Gott Nytt År till dig!

    Kram // AH

    SvaraRadera
  2. Ønsker deg en nydelig jul og takk for ett koselig bloggår Maria :)


    Juleklemmer fra Monica

    SvaraRadera
  3. En riktigt skön julhelg önskar jag dig och familjen.
    Även här har vi smakat skinkan och den var god. Gröten är precis klar och den äter vi till frukost imorgon tillsammans med sill och ägg. Först tänker jag springa en liten skön runda tillsammans med dottern, innan frukosten. Hade hoppats på nysnö men så lär det inte bli.

    Julkram!

    SvaraRadera
  4. Vilken blomboost! Känns bra! Ha en riktigt härlig jul.

    SvaraRadera
  5. Vakre blomsterbilder du viser.
    God jul! Klem Anne

    SvaraRadera
  6. God Jul Maria!
    Otroligt att du kan ha så fint fastän renovering pågår.
    Kram

    SvaraRadera
  7. Önskar dig verkligen en god och avkopplande jul i ditt fina kök tillsammans med dina vänner och familj. det är du värd
    Kram Meta

    SvaraRadera
  8. En stor julkram till dig också :)

    SvaraRadera
  9. Låter som du kommer att ha en riktigt skön och härlig jul...och den där hjortronsåsen till laxen tror jag bestämt jag frågade efter förra julen! Mums!
    GOD JUL och varm kram till dig,
    Titti

    SvaraRadera
  10. Hei
    Ønsker deg en riktig god jul. Kos deg masse og nyt høytiden. Takk for en koselig bloggår.

    Klem Vivi

    SvaraRadera
  11. Kikar in och önskar dig en riktigt God Jul!
    Julekram
    Gunilla

    SvaraRadera
  12. Julkram till dig också, god jul!
    /Katarina

    SvaraRadera
  13. Så vakre bilder!

    Ønsker deg og dine en riktig god jul!

    Klem, Marit

    SvaraRadera
  14. God Jul till dig också och ha det så himla mysigt.
    Annika

    SvaraRadera
  15. Jag önskar dig och de dina en underbar och God Jul!

    SvaraRadera
  16. Jag vill önska dig en God Jul och ett Gott Nytt År!
    Kram,
    Regina

    SvaraRadera
  17. Lax med hjortronsås - wow, det låter spännande!
    Önskar dig en riktigt God Jul!
    Kram Eva, Tinibelli

    SvaraRadera
  18. God jul till dig och dina nära och kära!
    Kram/Maria

    SvaraRadera
  19. Önskar en fortsatt fin julhelg till dig o familjen! Fin gran och juldukning och vad skönt att alla paket dök upp i tid! Här saknar vi ett, men det får väl bli en extra julklapp till ett av barnen i mellandagarna... ;)
    Kram Kristina

    SvaraRadera

Jag blir så jätteglad att du tar dig tid att skriva en liten rad.