Sabelhagens olivlund

måndag 23 mars 2015

Michael Kors Loafers och skönaste sjalen

Det blev en mysig sväng på stan i lördags. 
Jag ville gärna ha ett par nya ballerinaskor, men hittade ett par ursnygga loafers istället. 
Och en ny sjal stod högt upp på önskelistan, och jag hittade en i finaste mjukaste ull. 
Det blev ett par slitna jeans, en blå skjorta (typ den första i min ägo) och en grå tröja att ha över istället för en kofta, tycker jag skulle variera mig lite. Jag är ju en koftoman:) 



 Japp, Daniel gjorde supergoda lammfärsbiffar till middag:) 

Skjorta Lindex 
Den grå tröjan är också från Lindex, men hittar den inte i webbshopen 
Jeans KappAhl 



Michael Kors Hamilton Loafers 
Köpta på Rizzo men finns också här 



Burr vad kallt det var i går, det var nästan att dunjackan åkte fram på hundpromenaden. 
Men vi trotsade blåsten och åkte till havet och andades saltvattensdoft. Love it! 
-4° på morgonen, och penséerna jag planterade i fredags hukade i kylan. 




Hoppas ni alla har en bra start på veckan 


Kram Maria 







8 kommentarer:

  1. Här landade en koftoman på din sida och ser, vilken snygg sjal!!
    Måste testa det där med tröja och skjorta, ser ju så snyggt ut

    Kram Kajsa

    SvaraRadera
  2. Hi hi- litt fornyelse er alltid godt :) veldig flott genser og bukse. Du er så fin med alt sammen- så nå kan du bare gå rundt å stråle :) Du strålte jo fra før også da... Moro å se hva du handler med deg og hvor du kjøper det.

    Ha en fin dag

    Klemmer Monica

    SvaraRadera
  3. Jättesnygga skor!!! Ja, hela du och outfiten är jättefin!
    Jag skulle också behöva köpa någon sådan där typ av skor till våren sommaren.
    Kram och ha en fin start på veckan!
    /Maria

    SvaraRadera
  4. Fina skor och den där halsduken den behövs då verkligen nu med de isvindar som är här. dessa trista bakslag hoppas det inte blir fler.
    Ha en fin vecka
    Kram Meta

    SvaraRadera
  5. Snyggt, du är en rackare på och hitta
    ursnygga kläder. Jättefina tulpaner också.
    Kramar från en till koftoman/AM

    SvaraRadera
  6. Wooow vad mycket snyggt du hittat och skorna, sååå fina, vill ha. Nu blev jag sugen på att klicka hem några snygga skor. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  7. De skoene var bare hur fina som helst! Jeg vil og ha *ler*

    Ønsker deg en fin ny uke ♥
    -Maia

    SvaraRadera
  8. Så fine sko og sjal du har kjøpt!

    Ha en fin tirsdag!

    Klem, Marit

    SvaraRadera

Jag blir så jätteglad att du tar dig tid att skriva en liten rad.