Sabelhagens olivlund

tisdag 24 mars 2015

En zebrakudde har flyttat in


När vi var på landet för några helger sedan, så åkte vi till Gripsholm som är en favoritbutik. Den ligger i Hunnebostrand, så det är ganska nära från landet. Jag älskar att åka kustvägen från landet upp mot Grebbestad och kika lite på Sportshoppen och sedan vända och köra söderut mot Kungshamn och Smögen. Landet ligger liksom mittemellan:) 

Ett zebrarandigt kuddfodral fick följa med hem. 








I dag är det en lååång dag på jobbet, tisdagar är min längsta dag, men extra lång idag för vi har möte. Ja, ja det får gå det med. Solen skiner ju idag. 
Nu Lykkeprommis innan jag ger mig iväg. 



Ha en fin tisdag 



Kram Maria 






7 kommentarer:

  1. För ett antal år sedan var zebra randigt en stor favorit hos mig. De är snyggt tycker jag då ränderna inte är så där raka och "randiga". Tänk snart behöver vi inte ha lyset på inne. Härligt.
    Ha en bra jobbdag idag
    Kram Meta

    SvaraRadera
  2. SÅ snyggt vännen!
    Hoppas du får en fin dag, fast den blir lång!
    Kram/Maria

    SvaraRadera
  3. Otroligt vackert hos dig, stilrent men ändå så himla mysigt! Kudden blev pricken över i:et...
    Ja jag har också en låång tisdag framför mig och sen har jag sovit dåligt i natt så den lär bli EXTRA lång, puh!
    Ha det gott!
    Kram,
    Titti

    SvaraRadera
  4. Ser lyxigt och snyggt ut!!
    Kram
    Mariana

    SvaraRadera
  5. Snygg kudde!
    Möte här med. Då är det skönt att sitta en stund vid datorn och varva ner när man kommer hem sent. Fast nu är de "små" sönerna huuuungriga, så mamman får väl avbryta sig... :-)

    Kram //A H

    SvaraRadera
  6. Aha, här har det shoppats, både i detta inlägg och i förra. Och bara snygga saker! Kan du aldrig köpa något fult så man får gotta sig i det!!! Skojar! Gripsholmsbutiken var det länge sen jag var inne i, jag vet att jag går fullkomligt loss när jag kommer dit, så jag har avhållit mig!
    Snygga skor och kläder, du ser jättefin ut!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  7. Det där blev lite pricken över i tycker jag ! Först när du skrev det tänkte jag på dina fina gula tapeter med blommor och zebra ..kan det passa? JA det gjorde det verkligen , du har öga för det där du ;) Skitsnyggt, kram Anna

    SvaraRadera

Jag blir så jätteglad att du tar dig tid att skriva en liten rad.