Sabelhagens olivlund

tisdag 15 december 2015

Färgglada Rocky Roads

I kväll hade jag tänkt klä granen, William hjälpte mig bära in den från altanen. Men den var ju rätt blöt efter att ha stått ute i regnet sedan vi köpte den i helgen. 
Så jag begav den tanken och började göra rocky road istället. 

Jordnötter, dumle och färgglada mini marshmallows 

Smält choklad 

Blanda ihop allt, och spara lite till dekoration. Häll upp i en form 

Låt stelna och skär i rutor 

Snabbt lätt och supergott :) 

Recept på Leilas Rocky Road här 


Hoppas ni alla har en fin kväll 


Kram Maria 





5 kommentarer:

  1. Vad mumsigt. Borde nog göra sånt lite oftare känner jag
    Ha det gott mitt i veckan
    Kram Meta

    SvaraRadera
  2. Ser riktigt gott ut! Snart blir det godisstuga här också.
    Kram Kristina

    SvaraRadera
  3. Nam nam så godt det både høres og ser ut :) Har ikke sett sånne før. Det kan godt tenkes at jeg prøver oppskriften din en av de nærmeste dagene - moro med noe ikke alle andre lager. Ingen rundt meg lager slike :)

    Ha en fin dag Maria :)

    Klemmer Monica

    SvaraRadera
  4. Huff, det så veldig godt ut ;) Det har jeg ikke hørt om før, spennende oppskrift!

    Ha det godt.

    Klem, Marit

    SvaraRadera
  5. Åhhh, de där ser ju vrålgoda ut....! Längtar till jul då jag verkligen ska frossa. Kram Lotta

    SvaraRadera

Jag blir så jätteglad att du tar dig tid att skriva en liten rad.