Sabelhagens olivlund

måndag 21 december 2015

Hipp hipp hurra för sötaste Lykke idag

I dag är det Lykkes födelsedag, lilla prinsessan blir tre år. 
Hon är en underbar hund som älskar att vara med på allt vi gör. En trogen familjemedlem som vi är så glada över att vi bestämde oss för att köpa. Beslutet att skaffa hund tog några år, vilket jag tror var bra. Det är nog inget man bestämmer över en natt. 
Hon tillför så mycket glädje. Sötaste lilla Lykke <3 


Liten tjej som bott hos oss en månad, mars 2013 

Busfröken :) 


2015 

Jag och Lykke i somras i Pag, Kroatien 

Åker båt i Marina 

På landet 


Nu är jag ledig. Tjohooo så skönt. Den 5 januari ska jag jobba en dag för att sedan vara ledig igen. Ser så mycket fram emot sköna lata dagar att bara ta som de kommer, tycker om uttrycket 'bara vara':) 


Hoppas ni alla har en fin dag 


Kram Maria 






6 kommentarer:

  1. Det är en härlig vovve ni har. Grattis till henne. Härliga dagar får du säkert att njuta av nu när det vände också Det ser jag fram mot.
    God Jul och Gott Nytt År på er
    Kram meta

    SvaraRadera
  2. Ååååå asså valpar, finns det något sötare! Grattis till Lykke... så skönt med bara vara dagar, jag jobbar imorgon sen blir det julledigt

    Kram Sandra

    SvaraRadera
  3. Hei!
    Gratulerer med Lykke. Man blir så vanvittig glad i dem. Ha det godt! Anne

    SvaraRadera
  4. Gratulerer med Lykke, ja! Hun er utrolig søt :)
    Husdyr er en stor glede å ha i familien.

    Klem, Marit

    SvaraRadera
  5. En riktigt fin hund! Tänk vad det är skönt att bara få vara! Jag ska också njuta nu!
    Kram Milla

    SvaraRadera
  6. Grattis till Lykke! Så många fina bilder på henne. Man brukar ju säga att man kan se likhet mellan matte och hund och Lykke och du matchar varandra fint.

    Ha det så gott i helgerna
    Anette

    SvaraRadera

Jag blir så jätteglad att du tar dig tid att skriva en liten rad.