Sabelhagens olivlund

söndag 20 augusti 2017

Att ha shoppat nytt till vardagsrummet

Vi skulle ju bara åka förbi Slettvoll och titta lite snabbt, inte köpa något alls egentligen, bara titta:) 
Och det gick ju bra:) 


Jag hittade tavlan med stort T, som jag velat ha en längre tid. En Steve McQueen. Både jag och Daniel tittade på varann och nickade överensstämmande, tavlan skulle med hem:). Skönt när man tycker lika. 









Har inte varit riktigt nöjd med kuddarna i soffan, och jag nämnde det för bästa inredaren Annetthe, och vips hade hon plockat fram snyggaste Slettvollkuddarna. Den ena går i precis samma färg som på våra fåtöljer och den andra i en så läcker blå/grön ton. Och så matchande ljuslyktor till det, att komplettera med dem jag redan har hemma. 
Är liksom hur nöjd som helst som ni förstår:) 




Skultuna ljusstake Collage hittar du här 
Ljuslyktor, kuddar och tavla har jag köpt här  


Börjar känna mig nöjd och hemma i vårt vardagsrum. 
Saker börjar falla på plats, och vi ser mer hur vi vill ha det. 
Det tar ju ett tag att bo in sig, men jag känner att vi är på väg:) 

Ha en fin söndag 

Kram Maria 







2 kommentarer:

  1. Så snyggt vännen! Jag har ju också plockat in lite mera grönt i vardagsrummet, fniss vi är allt lite lika... ;) Tavlan är riktigt cool, har sett den hos några bloggare. Passar som en smäck där över bordet!
    Tack för dina tankar du delar med dig av angående ytliga inlägg.
    Ha en finfin söndag nu!
    Kram/Maria

    SvaraRadera
  2. Himmel vad fint du har det och den tavlan är bara så galet snygg. Förstår att du trivs och japp kuddarna blev perfekta där i soffan. Bilderna du frågade om beskär jag helt enkelt. Vi tar oftast helbilder som jag sen beskär efter hur jag ser bilden i mitt huvud. Undrar du något mer så bara fråga på. Kramisar Tina

    SvaraRadera

Jag blir så jätteglad att du tar dig tid att skriva en liten rad.