Sabelhagens olivlund

söndag 21 januari 2018

Inspiration för män - Stilen som Daniel har










Hur är det med er man/sambo/äkta hälft/särbo/pojkvän/kille/son, gillar de shopping? Min Daniel älskar det, och även William, minst lika mycket som mig:). Han är noga med att skor, handskar och bälte matchar färgmässigt och han har en uppsättning i svart, konjaksfärgat och brunt. 

I går hade Daniel lagt fram sina kläder på sängen och här är det konjak och blått som gäller. Och jag såg fototillfället framför mig:) Kunde inte låta bli:) 










 Bälte - Oscar Jacobson 
Jeans - Hugo Boss
Skjorta - Eton
Handskar - Sand 
Glasögon - Tom Ford 
Klocka - Omega 
Det jättefina blå armbandet från Skultuna fick han av mig i julklapp. 









Han har byggt upp en riktigt bra garderob stil och färgmässigt nu under några år. Och det lönar sig verkligen att ha en bra bas, och så utgår man därifrån och matchar ihop med accessoarer och någon ny skjorta då och då. Han har helt klart sina favoritmärken. Och när man hittat en jeansmodell som sitter som en smäck, så är det så mycket enklare och handla, och det tar inte sån tid att springa runt på satt och leta nytt hela tiden. 

Jag har också börjat hitta min lite mer hållbara  stil nu, och ska lyssna mer på Daniels stil-råd. För han har jättebra smak. Så mina shoppingönskemål är en klassisk skjorta, en tunnstickad tröja att ha utanpå och ett svart skärp








 En bild på outfiten, lite udda bild kanske, men det var den jag fick till:). 
William står och beundrar den supersnygga Porschen. 





 En skön lugn söndag med promenad i Särö, det var helt vindstilla och så tyst. 
När vi klev ur bilen slog stillheten och tystnaden emot oss. Underbart:). 
Vi gick längs med havet och småpratade om allt möjligt.  




  Nu sitter jag vi köksbordet med datorn och tända ljus, det är fortfarande inte helt mörkt ute. Daniel lagar mat, det blir bara jag och Daniel som äter nu William har ätit av gårdagens rester från den goda middagen som svärmor lagade. Panerad kalkon, spädgris och potatisgratäng. Och den godaste soppan han vet till förrätt. Och jag ska titta in till er andra snart. Tack alla ni söta som är här hos mig allt som oftast. 
Ska även kika runt bland vårkläderna som kommit in. Så sugen på lite nytt:). 





 Kram M 








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir så jätteglad att du tar dig tid att skriva en liten rad.