Tjohoo, nu blommar Coral Charm:). Regnet som kom i går gjorde susen, sedan var det ju rätt gott väder igår också.
I går var vi iväg och köpte en trimmer som är lite lättare att hantera än den röjsåg vi redan har. Jag har inte hunnit prova den ännu, men i veckan så:)
Det är liksom min trimmer:) Sambon får ta värstingen.
På vägen hem åkte vi förbi fiskbilen och köpte lax och havskatt till spett.
Så gott det blev. Gjorde en potatissallad till med färskpotatis, purjolök, kapris, olivolja och vit balsamvinäger. Så himla god, prova:)
Det är en underbar piontid som ligger framför oss:)
I dag blir det en lugn söndag, vi har en skön slapparhelg.
Grejat i trädgården och bundit upp lite rosor, Daniel har städat och slängt grejer i garaget.
Lite fotboll blir det också, för William har match.
Vilket väder vi har :)
Love it!
Ha en skön söndag
Kram Maria









