Sabelhagens olivlund

söndag 7 maj 2023

TULPANER

 



Som jag längtat efter detta. Äntligen är tulpanerna på gång. Nu blir det inte det tulpanhav som jag drömt om för rådjuren har varit där och knipsat av flera av dem. Men blomning blir det ändå. 

I höstas letade jag inspiration och hittade dessa skönheter på ett av mina favoritinstagramkonton. Och nu har jag härmats lite och det är toner i purpur-lila-rosa-orange-aprikos, som jag tycker är så fint tillsammans. 






Jag har inte uppdaterat här inne på länge, men nu fick jag lust. Tycker det är roligast att blogga om trädgård. På instagram är jag mycket mer aktiv, så kika in där och följ mig om ni har lust, @maria.helenanilsson 


Ha en fin söndag 


Kram Maria 



2 kommentarer:

  1. Hei! Det er så himla morsomt å sette sammen farger. Helt enig med deg at dette ble fint. Ha det godt! Anne

    SvaraRadera
  2. Thanks for the thought-provoking and interesting articles

    SvaraRadera

Jag blir så jätteglad att du tar dig tid att skriva en liten rad.