Hejsan
Idag skiner äntligen solen!! Så underbart. Kallt har vi med -7,9°. Hoppas det blir varmare för sonen har snart fotbollsträning ute.
Lite, lite isig snö har vi kvar
Vinnaren av min utlottning av sjalen är utsedd!
KUL att ni var så många som ville vara med, 80 st. Så jag har vikt över 250 lotter:). Jag hade gärna velat ge er en sjal var. Jag kommer börja sticka en sjal till snart, så det finns fler chanser, om ni vill:)).
Jag la alla lotterna i en kastrull och William drog sedan vinnaren.
Grattis Heléna med bloggen
Maila mig din adress så kommer ett paket med posten.
I kväll ska vi på fest!
Det är inte ofta, så det ska bli jätteroligt.
Ha det gott
Kram Maria

