Lite såhär har min augusti sett ut, en skön blandning av blommor, dopp i havet, promenader och hemmamys.
Vi trivs så otroligt bra här vid havet, och älskar att gå hand i hand och dra in saltvattensdoften genom näsan. Vi försöker ta rundor på eftermiddagarna så ofta det går. Det är så skönt att komma hem från jobbet, byta om till "träningskläder" och gå en sväng. Och Lykke är med förstås:) I går blev det ju superfint väder, och jag var så sugen på att bada, men det blir liksom inte av:).
Mina dahlior är jag så glad över, de blommar så tacksamt och ger liv åt vår uteplats. Jag är ju kär i dom som ni vet:). En av lökarna som jag satte tog sig tyvärr inte. Men men det är så det blir ibland.
Onsdag idag, och veckan tickar på mot helg.
Ha en fortsatt fin vecka
Kram M
