Fredag igen och det är så underbart!
Höstvädret visar sig från sin bästa sida, visst är det kyligt på morgonen men vad gör det när solen strålar.
Nummer ett kan ju vara olika saker, den absoluta favoritväxten, den som klarar vintern bäst, blommar längst eller helt enkelt den som får hjärtat att spritta lite extra.
Jag tänker då endast på växter, annars är ju familjen nummer ett så klart:)
Och så har vi vårt paradis i Marina och landet i Heestrand som också är no:1.
Rosorna
Aprikos-rosa-koppar
Daniel och Lykke och en telefonspelande William i soffan på landet i Heestrand slutet av mars -13. Vi hade då haft Lykke i en månad.
Heestrand tidigt på våren
Älskar att promenera vid havet
Paradiset i Marina
Längtar...
| Utsikten från vår tomt |
| Hamnen |
Mina rosa rosor
Och de vita
Det här var mina nummer ett i olika kategorier:)
Önskar er alla en fin fredag
Kram Maria




