Sabelhagens olivlund

Visar inlägg med etikett blåsigt. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett blåsigt. Visa alla inlägg

söndag 11 augusti 2013

Det blåser och en fråga




 Det brusar och skummar när havet slår mot klipporna.
Ett vackert skådespel!
Promenaden här om kvällen var lite blåsig:). 

Men vi mötte både folk som skulle bada, och andra som hade picknick. Härligt! 























I går kväll var det åter vindstilla. 





En fråga; jag har inställningen att jag ska få alla kommentarer ni lämnar till min mail. Men sedan i torsdags får jag bara enstaka kommentarer via mail.  
Jag kan ju läsa kommentarerna i bloggen efter inlägget, men jag vill gärna ha dem till mailen också. Jag har raderat och fyllt i min mailadress igen i inställningar, men det går ändå inte. Och varför får jag vissa kommentarer? Tycker inte jag borde få några alls då. Har detta hänt er? 




Ha det gott





Kram Maria