Det brusar och skummar när havet slår mot klipporna.
Ett vackert skådespel!
Promenaden här om kvällen var lite blåsig:).
Men vi mötte både folk som skulle bada, och andra som hade picknick. Härligt!
I går kväll var det åter vindstilla.
En fråga; jag har inställningen att jag ska få alla kommentarer ni lämnar till min mail. Men sedan i torsdags får jag bara enstaka kommentarer via mail.
Jag kan ju läsa kommentarerna i bloggen efter inlägget, men jag vill gärna ha dem till mailen också. Jag har raderat och fyllt i min mailadress igen i inställningar, men det går ändå inte. Och varför får jag vissa kommentarer? Tycker inte jag borde få några alls då. Har detta hänt er?
Ha det gott
Kram Maria
