Nu är nya köksmöbeln på plats!
ÄNTLIGEN
Det tog lång tid innan vi hittade det vi ville ha, och innan vi egentligen visste vilken stil det var vi sökte.
Nu känns det så luftig, fräscht och modernt.
Vi var redo för en förändring i köket. Det gamla köksbordet kändes för stort och stolarna för tunga.
Köksmöbler från Bolia
En ny större matta behövs. Jag har sett en grå från Himla som är jättefin.
Och så ska jag köpa grå dynor till stolarna. Lite kallt om rumpan är det nu:)
Hittade en ganska dålig FÖRE-bild
Från jul, dessutom:)
Detta är min helgeglede, se mer hos Vivi
Den här helgen har gått med raketfart.
Vi är hemma från landet igen och har ätit en god middag, sambon gjorde lammfärsbiffar.
Ha en fortsatt skön söndagskväll och en bra start på veckan!
Kram Maria

