Sabelhagens olivlund

Visar inlägg med etikett nya köksmöbler. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett nya köksmöbler. Visa alla inlägg

söndag 20 oktober 2013

Nytt köksbord och stolar




Nu är nya köksmöbeln på plats! 
ÄNTLIGEN  
Det tog lång tid innan vi hittade det vi ville ha, och innan vi egentligen visste vilken stil det var vi sökte. 
Nu känns det så luftig, fräscht och modernt. 
Vi var redo för en förändring i köket. Det gamla köksbordet kändes för stort och stolarna för tunga. 


Köksmöbler från Bolia 










En ny större matta behövs. Jag har sett en grå från Himla som är jättefin. 
Och så ska jag köpa grå dynor till stolarna. Lite kallt om rumpan är det nu:) 


Hittade en ganska dålig FÖRE-bild 
Från jul, dessutom:) 


Detta är min helgeglede, se mer hos Vivi 
Den här helgen har gått med raketfart. 
Vi är hemma från landet igen och har ätit en god middag, sambon gjorde lammfärsbiffar. 




Ha en fortsatt skön söndagskväll och en bra start på veckan! 





Kram Maria