Vilken god ostbricka vi åt i går!
Jag har längtat efter det jättelänge.
Så mysigt att sitta länge och småäta och sucka av att det är sååå gott.
Brie, Camenbert Rustique, St Agur och Holländsk getost
Tillsammans med underbar fikonmarmelad och Coco Passion (Kokos & Passion)
Daniels mamma har gjort fikonmarmeladen, och den var god som en dröm
Gott vin
Vitt till mig och rött till Daniel
Daniel köpte några nya viner när han var i Köpenhamn
Detta var min helgeglede, kika gärna in hos Vivi med Vivishagerom og litt til för att se mer
Nu är mattan på plats i vardagsrummet.
Jag är så nöjd:)
Visar senare.
Och så har en annan sak fått följa med hem från Slettvoll.... Dock bara på prov, jag kan lämna tillbaka den...
Oh my så fin den är:)
I dag regnar det hos oss
Det var riktigt längesedan sist
Kram Maria
