Sabelhagens olivlund

Visar inlägg med etikett kex och vinmys. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett kex och vinmys. Visa alla inlägg

lördag 5 oktober 2013

Ost & vinmys





Vilken god ostbricka vi åt i går! 
Jag har längtat efter det jättelänge. 
Så mysigt att sitta länge och småäta och sucka av att det är sååå gott. 


Brie, Camenbert Rustique, St Agur och Holländsk getost



Tillsammans med underbar fikonmarmelad och Coco Passion (Kokos & Passion) 
Daniels mamma har gjort fikonmarmeladen, och den var god som en dröm 









Gott vin 
Vitt till mig och rött till Daniel 





Daniel köpte några nya viner när han var i Köpenhamn 



Detta var min helgeglede, kika gärna in hos Vivi med Vivishagerom og litt til för att se mer 



Nu är mattan på plats i vardagsrummet. 
Jag är så nöjd:) 
Visar senare. 
Och så har en annan sak fått följa med hem från Slettvoll.... Dock bara på prov, jag kan lämna tillbaka den...
Oh my så fin den är:) 




I dag regnar det hos oss 
Det var riktigt längesedan sist




Kram Maria