Sabelhagens olivlund

onsdag 16 december 2015

Det där med tandblekning


Tycker det ser så fräscht ut med vita tänder så jag har faktiskt börjat fundera lite på att bleka mina tänder. Det trodde jag aldrig för ett år sedan, men nu känner jag att det är dags att förnya sig lite:). Det blir ju en del koppar te per dag, och vin på helgen och det gör ju inte tänderna vitare precis. Jag surfade runt lite och fastnade för whiteone. Där hittade jag en tandblekningspenna så man kan bleka sina tänder själv hemma. Det tyckte jag lät så smidigt och verkade enkelt att göra själv. Här finns pennan om ni vill läsa själva. Fanns flera smarta paket med tandblekningsprodukter också. 
 Nu hinner jag ju inte få ett bländande vitt leende till jul, men jag har inte bråttom och kan lugnt vänta tills nästa år. 
Nämnde det för Daniel att jag är lite inne på att göra en tandblekning, och han var helt med på det. Jag tror till och med han blev lite sugen på att prova själv:) 







En seeeg mulen kall dag idag, saknar solen. 
Har tomtegröt till William som puttrar på spisen. 
Det brukar alltid vara mormor som gör gröten till honom, får se om min får godkänt:). 


Ha det gott 


Kram Maria 







1 kommentar:

  1. Så spännande Maria.
    Ser fram emot att höra om det funkar bra.
    Jag är teälskare och mina 45-åriga tänder är inte lika vita längre ;) Blir också sugen på att testa.
    Lycka till! / Jane

    SvaraRadera

Jag blir så jätteglad att du tar dig tid att skriva en liten rad.