Sabelhagens olivlund

fredag 22 juni 2018

GLAD MIDSOMMAR






Önskar er alla en riktigt fin midsommar <3 

Vi är på landet och har det underbart, det blir en skön dag med grillat, gott i glasen och havskräftor senare ikväll. 

Solen skiner med det blåser rejält, så det blir att sitta inne idag. 

Buketten plockade jag på morgonpromenaden med Lykke, nu blev det väl inte sju sorters blommor, men väl sex tror jag:).  Jag har ju redan min drömprins, så buketten får vara kvar i kannan och hamnar inte under kudden i kväll. 















Midsommarkram från Maria 













6 kommentarer:

  1. Härlig sommarbukett!
    Här blåser det också och det lurar gråa moln på himlen, så det blir grillning fast äta inne för våran del också.
    En riktigt trevlig midsommar till er!
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  2. Tak, Maria - og i lige måde. Det er en smuk buket. Godt den ikke skal under puden :-)
    Knus

    SvaraRadera
  3. Ønsker deg også en fin midtsommerhelg.

    Vivi

    SvaraRadera
  4. Vakker bukett, Maria!
    Glad midtsommer til deg også.
    Klem, Marit

    SvaraRadera
  5. Åh så vacker midsommarbukett! :)

    SvaraRadera
  6. Underbar bukett! Sillen är uppäten och dagen är loj, ganska så skönt!
    Önskar dig en fortsatt härlig midsommardag...
    Kram från Titti

    SvaraRadera

Jag blir så jätteglad att du tar dig tid att skriva en liten rad.