Sabelhagens olivlund

måndag 4 juni 2018

Ny jättefin off shoulder blouse






Titta vad jag var och hämtade ut på utlämningsstället förut. 
En jättefin off shoulder blus har hittat hem till mig, så himla nöjd. 
Jag hoppade i den direkt då jag kom hem, och tog några snabba pics i hallen. 
Ville så gärna visa er med en gång:). 

Här har jag ett par vita shorts till. Tänker att den outfiten kommer passa perfekt på Splits strandpromenad i sommar. Lite citychick sådär ni vet:). 
Men man kan ju lika gärna ha jeans och klackar eller vita byxor och sneakers. Kanske inte just i Split eller Marina för då lär man ju smälta bort:). 






 Blusen från Mos Mosh finns här 
Shorts Polo Ralph Lauren, från förra året 
(Inget sponsrat )





Ännu en superhärlig dag med sol och 25°. Det såg dock lite dystert ut i morse, mulet och jag undrade nästan om det skulle börja regna. Men det ordnade upp sig och framåt lunchtid sken solen igen. 


Vi sitter på balkongen med en kopp te och det är så jätteskönt. 
Snart ska vi väl gå in och se på vår favoritserie just nu 
Grand Hotel. 
En spansk serie som utspelar sig på Grand Hotel i början av 1900-talet. 
Har ni sett den? 
Vi har snart plöjt första säsongen, tror det finns tre. 




Kram M 











1 kommentar:

  1. Fina, fina du. Off-shoulder-blusar älskar jag och den här var bara sådär superläcker. Bra köp vännen. Ha en alldeles underbar nationaldag. Kramisar Tina

    SvaraRadera

Jag blir så jätteglad att du tar dig tid att skriva en liten rad.