Sabelhagens olivlund

lördag 5 augusti 2017

Dukat för utefrukost


I dag vakande vi till sol och klarblå himmel. Behöver ju inte säga hur välkommen solen är:). Visst blåser det, men vi är ju vid kusten. 
Tog en skön promenad med Lykke som till och med gick lite i vattenbrynet och lekte med en pinne:) Sötlök:) 
Hon har ju annars lagt det där med att bada på hyllan:) 
När vi kom hem igen dukade vi upp frukost ute. Äntligen säger jag bara, som jag väntat på det. Älskar att sitta ute och fika. 



Hembakt bröd med vallmofrön och leverpastej köpt i Marina, det är goda grejer det:). 



Nu ser jag att moln börjar torna upp sig inåt landet, troligen blir det mulet snart. Men vi fick i alla fall en underbar frukost ute. 
Vi suger ut det sista av semestern, i morgon bär det av hemåt igen. 


Ha det gott 


Kram Maria 







3 kommentarer:

  1. Ja frukost ute är en sann och enkel lyx! Det har inte blivit många denna sommar kan jag säga...kanske sköna höstfrukostar funkar också? Hoppas det!
    Kram från Titti

    SvaraRadera
  2. Vilken härligt vilsam miljö för semester.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Frukost i det gröna. Härlig avslutning på semestern. :)

    SvaraRadera

Jag blir så jätteglad att du tar dig tid att skriva en liten rad.