Sabelhagens olivlund

söndag 22 oktober 2017

Moodboard önskelista för hösten

Jag har knåpat ihop en önskelista för hösten, det finns så otroligt mycket fint ute i butikerna och på nätet just nu. Jag föredrar att köpa höstkläder framför vår och sommarkläder. Fast jag gillar våren mer än hösten:). 
En klänning står högt upp på min "vill ha" lista, likaså nya glasögon och ett halsband.   
Detta är mitt första moodboard som ser ut så här, inte helt nöjd. Men jag lär mig:) 




Klänning Ilse Jacobsen här 
Väska Day här 
Päls Tiger of Sweden här 
Glasögon Georgio Armani här 
Loafers Morris här 
Halsband Caroline Svedbom här 
Sjal By Malene Birger här 


I dag har jag varit hos Synsam och provat ut nya glasögon, har lånat med mig tre par hem. Visar i veckan:). 
En skön söndag med mycket regn och promenad vid havet i Långedrag. 


Nu dags för godaste köttfärssåsen som Daniel gjort och ett glas vitt till det. 


Ha det gott 



Kram Maria 








1 kommentar:

  1. Tycker din moodboard var lysande, mycket snyggt! Tycker också det är roligast att köpa höstkläder, men har också kommit på att jag nog gillar hösten också, iallafall om solen skiner..... Men tänk vilken lång process för att få till erat bygge, trodde ni fått avslag i den frågan. Men det låter jättespännande. Har du ingen ritning på huset som man kan få se? Kram Helena

    SvaraRadera

Jag blir så jätteglad att du tar dig tid att skriva en liten rad.