Sabelhagens olivlund

onsdag 16 maj 2018

Underbara Havstenssund i favoritoutfiten






Onsdag och mitt i veckan, det tickar på mot helg. Två arbetsdagar kvar. 
Vädret är fortfarande helt fantastiskt, solen strålar och det är runt 25°. 
Jag åker bararmad på Vespan till jobbet och det är så härligt. Det kunde man inte tro för tre veckor sedan då det var kyligt och jag trodde våren aldrig skulle komma. Som jag längtade, och sedan blev nästan ingen vår alls utan sommaren kom och vräkte på med höga temperaturer, ingen mjuk övergång här inte:). 
Men det är väl så det är vill jag minnas:). Man blir lika överrumplad varje år, och glad som sjutton över sol och värme. 





Några bilder från i helgen då vi var en tur till havstenssund. Bara älskar det stället. Så litet och pittoreskt. Deras skaldjursbar hade öppnat för säsongen, den måste vi prova en annan gång. Det är inte så långt att köra från landet och dit. 




 En ljus outfit som är en av mina favoriter.  Väljer ofta att ha på mig detta som jag köpte förra året. Skor och RayBan är från i år. 
Med blus och skor från Ralph Lauren och byxor från Tommy Hilfiger. 
Jacka  Lindberg. Solisar från RayBan. 




 Lite från ovan 










 Jag har inte badat ännu, inte ens doppat fötterna. Bara känt med handen. 
Vet att ni är många som badat både en och flera gånger. 










 En helt underbar promenad på spången:). 








 Min mamma och pappa är här hos oss, i morgon flyger de till Marina för en härlig vecka. 
Inte alls avis:). 
De ska fira min mammas åttioårsdag där. 




Ha en fin kväll 


Kram M 









4 kommentarer:

  1. Det ser fantastiskt ut! Jag har inte heller badat än och det kommer dröja ett tag till innan jag skuttar i plurret. :-)

    SvaraRadera
  2. Ser verkligen jättemysigt ut där! Så snygga kläder också, ljust och somrigt.
    Vädret är underbart, sol och värme har man längtat efter. Hade varit skönt om det varit en lite mjukare övergång bara, allt händer liksom samtidigt! :)
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  3. Ljuvliga bilder, vännen! Så fin du är!
    Kram, vi hörs!
    /Maria

    SvaraRadera
  4. Det er fine klær du har på deg! Det er vakkert i Havstenssund.
    Ha det godt.
    Klem, Marit

    SvaraRadera

Jag blir så jätteglad att du tar dig tid att skriva en liten rad.