Sabelhagens olivlund

tisdag 31 juli 2018

Skönaste linneskjortan att ha på landet





Dagarna rullar på här på landet. Vi myser, badar, hänger i vår loungesoffa, åker ut med bilen, äter glass och har det gott. I morse gick vi ner och badade vid trampolinen, jag simmade endel, så himla skönt. Tror aldrig jag varit med om det tidigare att man kan simma obehindrat och inte behöva vara rädd för maneter. Visst har vi sett en och annan, men inte alls som andra somrar. 

Jag bara älskar min nya linneskjorta, så himla skön. Jag har i princip bott i den varje kväll sedan jag fick den. Beställde medan vi var i Marina, kunde inte låta bli att fynda lite:). Och så var det bara att hämta ut lagom till vi kom hem. Och jag frågar mig själv varför jag inte köpt en sådan förrän nu? 
Det är ju ett underbart plagg att bära om sommaren, passar till allt. 
Både att klä upp och klä ner. Alltid snyggt och klassiskt. Tips, tips:) 




Vi åkte till Glassfabriken och köpte världens godaste lakritsglass och kolasåsglass. 
Oh my jag var i glasshimlen kan jag säga! De tillverkar sin egen glass, så den känns så äkta att äta. 

Provade senare på eftermiddagen en för oss ny restaurang i Hamburgsund, Sunnegabet.  Jag åt supergod Havskatt och Daniel tog en Räkmacka, också den jättegod. 




 Linneskjorta från Ralph Lauren
Shorts Polo Ralph Lauren (förra året) 
Väska By Malene Birger 
Solisar med styrka RayBan








 Kan hända det blir ett kvällsdopp om en stund 





Kram M 









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir så jätteglad att du tar dig tid att skriva en liten rad.