Sabelhagens olivlund

fredag 3 januari 2020

Bästa 2019


God fortsättning på er

Här är mitt collage på mina mest gillade bilder på instagram 2019. 
@mariasabelhagensolivlund heter jag där. Följ mig gärna :) 

Mycket blommor:) Ni brukar gilla mina blommor och trädgårdsbilder. Och faktum är att det är det jag gillar mest att fota. På det viset saknar jag min stora gamla trädgård, men inte när det gäller att ta hand om den:) 
Så här i min nya trädgård, kommer det bli växter i mycket mindre skala. 






Den sköna fredagskvällen är här, och den är extra mysig även att vi har varit lediga i två veckor nu:). Tänk t v å hela veckor, lovely. Daniel har i och för sig jobbat lite med telefonmöten och så, men inte varit på kontoret. 

Vi tog en liten sväng på stan förut, egentligen för att äta en bit mat, men vi kikade även om det fanns något fint på NK-rean. 
Daniel köpte ett par skor, dock inte på rea. Och jag höll i en sidenblus, men hängde tillbaka den. William som var med en kompis, ringde och sa att han fyndat ett par ursnygga jeans. 


Nu har Daniel tänt brasan och jag sitter på fårfällen intill med ett glas vitt. 



Ha en trevlig helg



Kram M 













2 kommentarer:

  1. Jeg kan så godt lide dine billeder. Også de ni mest populære :-) Hvilken app har du brugt for at finde dem? Jeg har aldrig forsøgt mig og er altid lidt nervøs for at downloade nye ting :-)
    Fortsat god aften - og god weekend!
    Knus fra Nana

    SvaraRadera
  2. Dejlige billeder, jeg kan også godt lide dem :)
    God søndag

    SvaraRadera

Jag blir så jätteglad att du tar dig tid att skriva en liten rad.