God Jul på er!
Tack för alla fina hälsningar jag fått.
Ni vet inte hur glad jag blir:).
Nu känns det väldigt bra måste jag säga:)). Vi har kommit hem, hjälpte D's mamma att köra några blomsterbud på väg hem från jobbet. D har varit ledig idag så han körde och hämtade mig på jobbet. Där i mellan har han haft fullt upp med handling och annat. Nu ska jag städa lite:)). D står ute och har precis tänt grillen , det blir grillad fläskfilé.
Vi ska ha det lugnt och skönt och bara slappa, en mysig uppesittarkväll.
Veckans tema hos blommig fredag är Jul. Gå in och kika på
Amaryllisen som jag vann i Isis Drömmars fina tävling har nu slagit ut. Den är så fin tycker jag. Här syns också hur grönt och fint det är ute:)).
Jag tycker det känns skönt och lite befriande med en grön jul i år. Tänk att vi hade +7,1° i morse! Jag har haft 'tillgång' till min trädgård hela hösten och vintern, ingen snö som täckt den, hoppas det fortsätter så. Då kan jag gräva nya rabatter till mina rosor nästa vecka:)).
Stor julkram till er från mig!






















