Sabelhagens olivlund

lördag 17 december 2011

Hängaren på plats

Hej, hej


Svisch, så är hängaren på plats i källaren:). 
Vi ska ha kalas för sambon i morgon, så jag tyckte att den skulle upp innan dess. 
Det blev ett riktigt lyft faktiskt. Jag har hängt upp det fina huset och änglavingarna jag vann i Tinas,  The Shed, utlottning. Jag fick skrinet av mamma här om dagen, hon hade fått det i födelsedagspresent när hon var liten. Det fanns en målning på locket som genom åren skavts bort.  
Jag har inte riktigt pyntat klart ännu, skulle vilja köpa något mer...:)). 







 













 Hmm, ser nästan ut som tapeten går i grönt... Det gör den INTE. 





Check...Varit i färgaffären och köpt ljus, ljus grå färg till hyllan i köket. 
Nu ska jag snart börja måla. 


Check...Beställt sommarens resa till, Marina, Kroatien:)))). 




Ha en fortsatt skön lördagskväll!! 





11 kommentarer:

  1. Så himla fint det blev!
    Huset ser ut att trivas hos dig...
    Härligt med resa till sommaren, kan tänka mig att du längtar!

    KRAM o ha en fin kväll

    SvaraRadera
  2. Så fint det blev!
    Och så bra att kunna variera sig och hänga upp nya saker när man tröttnat! :)

    KRAM // AH

    SvaraRadera
  3. Så effektiv du är, med både färg och resa fixad. :-)
    Jätteläcker tapet. Skulle vilja ha så många fler rum där jag kan tapetsera, för det finns ju så många snygga.

    Önskar dig en fin 4 advent!

    SvaraRadera
  4. Snyggt och alldeles lagom juligt!
    kram från Eva

    SvaraRadera
  5. Vad fint du har gjort! Jag gillade skarpt den där tapeten... som iiinte går i grönt! ;) Fast för mig hade den gärna fått göra det! *hihi* Härligt att höra att resan till kroatien är bokad. Ska bli så kul att få se hur ert hus växer fram.

    Kram/ Anna

    SvaraRadera
  6. Det var en riktigt fin hängare hade passat bra hos mig också.
    Ha det gott
    Annika

    SvaraRadera
  7. Hängaren var jättefin och så fint det har blivit hos dig.. Roligt att du oxå gillar kortmakeri.. riktigt kul är det när man kommer igång. Så härligt det lät med färdigbeställd resa.. avundsjuk..!! Men ha en fin vecka../Moa

    SvaraRadera
  8. Hei Maria:)
    Så fint du har pyntet:)...så deiligt å ha bestilt turen til sommaren...gleder meg til å følge prosjektet videre:)Ha en fin kveld:))

    SvaraRadera
  9. Gahhhh vad läckert, suuuperfint!!! Och tapeten är en riktigt favvo!!!! Kul med resa att se fram emot också, det gör det ju lite roligare att stå ut med den här mörka årstiden:))))

    Stöööörsta kraaaaaaaaaaaaamen aka

    SvaraRadera
  10. Kanonfint! Hoppas du får härliga fixardagar innan jul. Tapeten var också snygg!
    Ha det bäst!
    Kram Hélena

    SvaraRadera

Jag blir så jätteglad att du tar dig tid att skriva en liten rad.