Sabelhagens olivlund

söndag 25 juni 2017

Bästa reaköpet


Har gått och kikat på denna blusen i vår, hade gärna velat köpa men det blev aldrig av. Så la jag det på hyllan och tänkte att ja, ja det är ju bara en blus:). Kanske den inte var något för mig, jag provade den aldrig. 
Men när rean drog igång styrde jag bestämt stegen mot  HunkyDory och det fanns en kvar i min storlek. Trodde den skulle vara för liten, men provade i alla fall. Och oh my vilken blus. Jag blev helt betagen, denna har helt klart saknats i in garderob. Haha, jag ville nästan inte ta av mig den:). Mycket nöjd med mitt reaköp kan jag säga:).   


 Blus här, men den ser inte ut att finnas kvar. Finns här också.  





Vi fick en fin Lykkepromenad innan himlen öppnade sig. Så det blir att packa bilen för hemfärd i ösregn, inte så praktiskt. Men det får gå, för jobbet väntar i morgon. 9 arbetsdagar kvar, vi har nedräkning:). 
En underbar Midsommarhelg på landet är till ända.  



Kram Maria 









6 kommentarer:

  1. Så fin bluse, Maria!

    Ha det godt.
    Klem, Marit

    SvaraRadera
  2. Vilken snygg blus! Passar dig perfekt, din stil vännen! Fina bilder!
    Kram på dig och ha en fin måndag!
    /Maria

    SvaraRadera
  3. Supersnygg!! Love it, Hunkydory är min favvo!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  4. Hej du!
    Ja, den var fin!
    Ibland är det så att det blir som det blir. Det man kollat på och funderat på i affären, men kanske tvekat för pga pris och annat finns kvar och säger hej, jag var utsedd till dig!
    Ha det gott!
    Kramen

    SvaraRadera
  5. Oh la la snygging... Den blusen har jag också kikat på, den är urläcker, förstår att du är supernöjd med ditt köp. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  6. Så fin bluse:)
    Herlig med nedtelling til ferie, og snart kan du sette kursen sørover til Kroatia:)
    Vi var i Promajna og Baska Voda....herligt:)

    SvaraRadera

Jag blir så jätteglad att du tar dig tid att skriva en liten rad.