Sabelhagens olivlund

söndag 4 juni 2017

Dagens outfit på landet


Vi tog en sväng med bilen till Butiken på landet som ligger så idylliskt bland fårahagar. Passade på att ta med mig kameran, det är verkligen vackert där. Jag tyckte miljön var passande för några outfitsbilder. Och så blev det ju lite shopping också, nya vita jeans - check:).  


Koftan hittar ni här 
Blusen hittar ni här 
Byxor köpta här, men verkar vara slut där. Finns också här 

Blusen är en klar favorit och jag ångrar att jag inte beställde en i vitt också. 

Sötaste fåren var nyfikna på vad vi höll på med:). Lykke fick vi hålla hårt i kopplet för hon var helt tokig och ville fram och hälsa. Och än värre blev det när de bräkte och talade om för henne att hålla sig på avstånd:)  



Butiken på landet, Stensjö Gård. Där finns det mycket fin shopping i min smak:). Idag bjöd de på nationaldagstårta, och det tackade vi inte nej till. En jättegod gräddtårta med jordgubbar. Mums:)   









Nu ligger fisken på grillen och vinet är upphällt. 


Kram på er 







3 kommentarer:

  1. Flotte nye klær! Ditt garderobeskap inneholder mye fint.
    Det må være herlig å være på landet :)

    Klem, Marit

    SvaraRadera
  2. Vilka fina bilder på dig och din familj. Stort gilla på din outfit och speciellt skorna, läckra. Ha en härlig vecka. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  3. Hallå där snygging! Nice outfit och trevliga familjebilder.
    Allt gott
    /Anette

    SvaraRadera

Jag blir så jätteglad att du tar dig tid att skriva en liten rad.