Sabelhagens olivlund

lördag 24 juni 2017

Vid havet i skönaste klänningen


Vilken härlig midsommarafton vi hade, regnet drog in under eftermiddagen så vi myste inne med god mat och vin, avslutade kvällen med godaste kräftorna som min pappa varit och hämtat hos feskarn här i Heestrand. 
Vi upptäckte ett nytt litet ställe när vi åkte med bilen för att köpa baugetter, stannade och gick en sväng på bryggorna. Långesjö hette det, mysigt med gamla och nybyggda hus omvarannat. Jag ska inte skriva igen att jag älskar detta, att gå längs med havet:) Jag lovar:). Kan ju bli lite tjatigt i längden:).  




Om ni vill veta så är min klänning, som nog är den skönaste klänning jag någonsin haft, köpt på Penny Lane i Hunnebo. Och Williams ursnygga tröja är en Paul Smith köpt på NK-rean. 






Vi sitter vi ute i solen i loungegruppen. Visst blåser det, men solen strålar och det är shortsväder. Mycket värt tycker jag, att kunna sitta ute. Snart blir det blir en bit jordgubbstårta som min mamma bakat. Tur att det blev en stor bit kvar sedan igår:).  Och det är så skönt att det är lördag idag, en extra ledig dag. Love it. 


Ha det gott 


Kram Maria 




2 kommentarer:

  1. Jamen, der ER skønt ved havet, Maria :-) Og det er en super lækker kjole du har på!

    SvaraRadera
  2. Ja visst dras man till vatten...saknar verkligen att ha vatten runtom mig som jag hade på Öland. Nåja jättesnygg klänning och härliga bilder som vanligt :)
    Ha en mysig dag!
    Sommarkram från Titti

    SvaraRadera

Jag blir så jätteglad att du tar dig tid att skriva en liten rad.