Sabelhagens olivlund

fredag 29 september 2017

Fredag på landet och dagens jag





Vi har långhelg på landet, kom upp i går kväll. Så skönt med en extra dag ledigt, ja i alla fall för mig och William. Daniel måste tyvärr jobba. 
I morse efter Lykkepromenaden åkte Daniel på konferens i Fjällbacka och jag, William och mamma åkte till Kungshamn och fikade. Hamnbageriet är mitt absoluta favoritcafé. Är ni i krokarna bara måste ni sätta er ner och fika deras goda bakverk. 

Haha, jag glömde packa ner jeans till William när vi åkte hemifrån i går, så det blev att köpa ett par nya byxor till honom:). Han hittade ett par jättesnygga "kostymbyxor". Jag gick in i en inredningsbutik och köpte en vattenskål till Lykke också. Kikade på olika plädar/skinn till vår pinnsoffa där hemma, men kunde inte bestämma mig:) Typiskt mig:) 



Är så nöjd med min nya Odd Molly jacka som jag köpte hos Country Dreams, den passar perfekt nu på hösten. Den är så lätt och behaglig att ha på sig. 

Jacka från Odd Molly här 
Skjorta Gant
Jeans Tiger 
Sneakers Morris 



Lykke titta på morfar som kommer in genom porten i gärdsgården. 





Nu är middagen klar. Got to go:). 
Det blir mammasgjorda köttbullar med potatismos och lingon. 
Och ett glas vitt. 


Ha en härlig helg 


Kram Maria 










3 kommentarer:

  1. Det er så vakkert der. Lykke er alltid så søt, og flott jakke!

    God helg!
    Klem, Marit

    SvaraRadera
  2. Sååå fina bilder, som alltid! En underbar du och så en underbar miljö...
    Ha den bästa av fredagar.
    Kram från Titti

    SvaraRadera
  3. Så snygg outfit för hösten. Väldigt vackra bilder! Kram Pernilla

    SvaraRadera

Jag blir så jätteglad att du tar dig tid att skriva en liten rad.