Sabelhagens olivlund

fredag 16 mars 2018

Fredag och första utefikan på balkongen






När man sitter inne och tittar ut så ser det ut som en underbar vårdag, solen strålar och himlen är blå, bra så långt:). Men den isiga blåsten som går genom märg och ben. Kunde vi inte sluppit den? Men man kan inte få allt, det är ju i alla fall fredag:). 

Kom hem från jobbet och gjorde mig en kopp varm choklad toppade med marshmallows. Trotsade blåsten och minusgraderna och gick ut och satte mig på balkongen. Invirad i filt och med näsan riktad mot solen satt jag där och insöp fredagskänslan. 









 Älskar våra utemöbler från Artwood som vi köpte förra året. Kuddarna är också därifrån,  fårskinnet och brickan i sten är köpt i en butik på landet. 
Mugg från Pillivuyt. 




Daniel är på väg hem från jobbet, och jag ska börja med middagsfix. 
En tomat och mozzarellasallad, kyckling på grillen och aioli till det. Mums. 
Och så blir det ju varsitt glas vin, jag har köpt ett nytt vitt vin som jag ska prova.  
Underbara fredag, veckans bästa dag:). 

Kan tala om att jag har rätt mycket träningsvärk sedan igår, mina axlar gör sig påminda hela tiden:). Men det känns gott också, men känner att man gjort något. 






Ha en mysig fredag och en skön helg 




Kram M 











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir så jätteglad att du tar dig tid att skriva en liten rad.