Sabelhagens olivlund

lördag 10 mars 2018

Inspiration till killar, Williams stil





William hade lagt ifrån sig sina mest älskade accessoarer, och jag var snabbt framme med kameran. Han skulle aldrig gå hemifrån utan sin plånbok, iPhone  eller klocka:). Är era söner eller döttrar också så? Att de har sina favoriter som de inte kan vara utan, att de nästan känner sig lite "nakna" utan dem. 
Jag vet att han så grymt gärna vill ha en med vit urtavla och brunt suede armband. 

Japp, de finns damklockor också:). Behöver jag tala om att jag kikat på dem flera gånger:). 

Han fick den jättefina klockan från Tusenö i julklapp, den är i rosé med svart urtavla och svart läderarmband, och den blev han så himla glad över. En helt klockren present;). 
Plånboken från Tiger är förra årets födelsedagspresent, och efter jul bytte han upp sig till en iPhone 10. 
(inget sponsrat) 







 Idag har jag tänkt att vi ska åka och byta in de där besticken som tappar färg, skulle egentligen gjort det för typ tre helger sedan nu. Men, men bättre sent än aldrig. Och jag är lite shoppingsugen, fick mersmak efter gårdagens blomsterinköp:). Skulle vilja ha med mig ett par nya skor till Marina, och så var det ju den där jeanskjolen som jag skrev om förra helgen. Det blev aldrig av att vi åkte till stan då, var helt slut både jag och D. Men idag känns det som vi är lite piggare:). Otroligt skönt. 
Vi får se vad det blir helt enkelt:). 

Sabelhagens olivlund finns även på Fb här 



Ha en fin lördag 



Kram M 

















1 kommentar:

  1. Så snygga grejer! Förstår att han är väldigt fäst vid dom. :)
    Önskar er en härlig helg!
    Kram Lotta

    SvaraRadera

Jag blir så jätteglad att du tar dig tid att skriva en liten rad.