Sabelhagens olivlund

torsdag 22 mars 2018

Kvällstrött - kika in i sovrummet






Hej på torsdagskvällen, jag har precis sjunkit ner i soffan med datorn i knät. Hoppas ni har det bra. 
Har grejat och bakat morotscupcakes sedan jag kom hem från jobbet, så nu är jag lite trött:). Känns att det är i slutet av veckan. 
Härligt med fredag i morgon. 




Är ni kvälls eller morgonmänniskor? 
Jag är nog en morgonmänniska, har väl inga större problem med att komma upp på morgonen, eller ja inte föör tidigt då;). Jag börjar oftast kl nio på jobbet, så jag behöver ju inte gå upp så tidigt. Men det tar sin tid att fixa iordning sig och äta frukost, och gå morgonrundan med Lykke. Vill helst inte stressa iväg på morgonen. 
Men på kvällen börjar ögonen gå i kors strax efter kl tio, så då går Daniel ut med Lykke för sista kissningen, och jag blåser ut alla tända ljus och plockar bort kuddarna från sängen. 

På helgerna är det så skönt att vara uppe lite längre, och oftast låter Lykke oss sova till nästan kl nio:). 





Vårt sovrum är inrett  med möbler från Slettvoll. Vi älskar en stilen, som förenar kvalitet och skönhet. 
Sänggavlen har vi valt tyg till och även sängkappan som vi fått uppsydd. 
Även lakanen och örngotten kommer från Slettvoll. 
Pläden är från Lexington. 
Taklampa Eos 


Nu känner jag att träningsvärken kommer krypande efter träningen på gymmet i går. Men det är så skönt att träna, även att det kanske inte blir mer än 1-2 gånger i veckan. 



I morgon kommer nya färska bilder från Marina, can't wait:) 



Ha en skön kväll




Kram M 









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir så jätteglad att du tar dig tid att skriva en liten rad.