Sabelhagens olivlund

onsdag 26 september 2018

En outfit jag gillar





Det är inte så ofta jag har kavaj på mig, det blir på helgen någon gång ibland. 
Jag borde ju ha det oftare, för jag tycker det är så snyggt. 
Men på jobbet kan jag inte ha det, jobbar på särskola med barn på tidigt utvecklingsnivå, så det är inte så praktiskt. Där är det mer jeans och tröja eller kofta som gäller. 

Jag gillar att klä upp mig, tycker det är kul med kläder och smink. 
Men på vardagskvällarna hoppar jag i joggingbyxor när det är dags att krypa upp i soffan. 


Min mörkblå kavaj kommer från Tiger of Sweden. 
Skulle gärna vilja ha kjol eller kostymbyxor till också. 
Skjortan från Stenstöms
och jeans också dom från Tiger. 




Kram M 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir så jätteglad att du tar dig tid att skriva en liten rad.