Sabelhagens olivlund

lördag 15 september 2018

Shoppat höstnytt från By Malene Birger



Jag och William har haft världens mysigaste dag i stan. 
Shoppat, ätit lunch och bara haft det bra. Lykke har varit med oss, och hon har varit så otroligt duktig. 
Vi tog buss och tåg och det flöt på så himla bra, rätt skönt att sitta och skumpa fram på tåget. Vädret var också med oss, strålande sol. Så skönt efter de senaste dagarna regnande. 

Det blev en ny outfit i svart från Tiger of Sweden, jeans och snygg blus. Och så fastnade jag för en ny sjal från By Malene Birger. Ser ni hur fint det blir ihop med min väska:). 
Jag får visa hur det ser ut på i ett senare inlägg, jag är jättenöjd. 







  Det blir en kväll i soffan med tv'n på och datorn i knät, ska snart göra mig en kopp te. 

Längtan är stor, men imorgon kommer han hem, mitt <3. 



Kram M 









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir så jätteglad att du tar dig tid att skriva en liten rad.