Sabelhagens olivlund

torsdag 18 januari 2018

Moodboard - önskelista inför tidig vår



Jag har börjat bli sugen på att köpa lite nytt till vårgarderoben, det har väl kanske inte kommit in så där jättemycket ännu. Men några godbitar har jag spanat in. 
Jag har utgått i från min Ralph Lauren väska jag fick av Daniel i julklapp, här finns det inlägget, och matchat ihop efter det. 

En klänning med röda detaljer måste ju blir hur fint som helst, eller hur:). Här finns den.  
Till klänningen skulle jag gärna ha ett par snygga svarta skor med låg klack, tex de här 
Och matchande plånbok finns tex här 

Ursnygg elegant midjekort jacka från Busnel här 
Sätt en klassisk randig skjorta eller top under och så ett snyggt bälte till det. 
Guccibälte här 
Och snygga jeans från Tiger här, mina favoriter 

Enkelt tidlöst och klassiskt. Sedan kan man ju ha en fin sjal i halsen och snygga handskar till. 

Jag fick det finaste halsbandet Dancing Queen Pendant av Daniel i julklapp 
från Efva Attling här 

(Inget sponsrat, bara saker jag gillar)


Har precis varit ute på kvällsrundan med Lykke. Hon har redan somnat i sin korg, och själv hamnade jag i köket. Väntar på Daniel som precis kom in med tåget till Centralen från Stockholm där han varit på jobb idag. 




Fredag i morgon, Lovely 




Kram M 











1 kommentar:

  1. Jag har också en väska att utgå från men sen ska man få till det med allt annat...
    Det där blir snyggt som har du plockat ihop!
    Kramis från Titti

    SvaraRadera

Jag blir så jätteglad att du tar dig tid att skriva en liten rad.