Sabelhagens olivlund

torsdag 23 augusti 2018

Magisk morgon






Vilken morgon det var här om dagen, helt magisk. Jag har inte alls vant mig vid att morgonrundan numera går längs med havet. Helt underbart att starta dagen med saltvattensdoft och vågskvalp. 
Den här morgonen var helt stilla och havet låg som en spegel. 


 Jag och Lykke gick över bryggan "Som man beträder på egen risk", det står så på skylten :) Vi klarade oss torra och helskodda över denna gången ;) 
Det är 'svårt' att gå hem igen och lämna Lykke och åka från allt det vackra in till jobbet. Jag ville ju mycket hellre stanna hemma och gå och bada:).  











I morgon är den sköna fredagen här. Längtar. Fast jag måste säga att det är så skönt att komma hem på vardagseftermiddagarna, och vi utnyttjar kvällarna mycket bättre nu. Än har vi inte hunnit landa, men vi känner att vi hittat rätt läge här. 




Kram M 








3 kommentarer:

  1. Hei Maria!
    Nydelige bilder. Det gir ro å se dem. Skal ha dem på netthinnen når jeg går og legger meg snart.
    Klem Anne

    SvaraRadera
  2. Skönt att landa i känslan av 'rätt läge'. Bra att ni fortsatte söka när det inte kändes rätt. Särö är vackert och lugnt.

    Ha en fin helg! Kram, Carina

    SvaraRadera
  3. I think this is one of the most significant information for me.
    And i’m glad reading your article.
    But should remark on some general things, the web site style is perfect,
    the articles is really great : D. Good job…
    หนังออนไลน์

    SvaraRadera

Jag blir så jätteglad att du tar dig tid att skriva en liten rad.