Sabelhagens olivlund

onsdag 22 augusti 2018

En dagens i nytt från Gucci








Tack för er omtanke om vår lilla Lykke, hon mår mycket bättre. Svullnaden har gått ner och hon är pigg och alert igen. Har två tabletter kvar på sin kur. Och vi hoppas att detta var en engångsgrej och inte kommer tillbaka.
Här kan ni läsa vad som hände vår prinsess om ni vill.


En söndagens jag då vi var på väg till Williams kusins 15-års 'kalasmiddag'. 
Hade på mig mitt snygga Guccibälte, som jag fick i födelsedagspresent. 
Daniel köpte det till mig när vi var i Berlin, på vägen hem från Marina i somras. 
 Ett så klassiskt och tidlöst bälte som aldrig blir omodernt. 
Jag som för två år sedan aldrig skulle komma på tanken att ha bälte på mig, trivs jättebra i det och det är verkligen snyggt. 
Det är faktiskt första gången jag har på mig det på bilderna:). 







Tala om att 'det kommer efter' när man varit vaken nästan en hel natt i söndags, ganska mycket nytt på jobbet, börja pendla (en timmas resväg enkel väg till jobbet) och en flytt på det. 
Idag är jag trött:). 

Daniel höll på att grilla korv när jag kom hem, så skönt att han kunde både handla och fixa middag idag. Inte ofta han är hemma före mig om man säger så:). 


Det blir en lugn kväll, jag ska ta hand om tvätten och plocka i ordning lite mer i våra badrum.


Kanske har vi en flaska vitt på kylning, det är ju ändå "Lill-lördag". 




Kram M 








3 kommentarer:

  1. Så skönt att Lykke mår bättre och att det går åt rätt håll.
    Det är tufft när mycket händer samtidigt, tröttheten kommer verkligen efteråt. Får hoppas att ni får en lugnare helg som kommer. :)
    Jättesnyggt bälte, härligt när man kan ha det länge och så är det lätt att matcha till många olika kläder.
    Kram Lotta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Lotta. Ja det känns så skönt att lilla prinsessan mår bättre. Ska hämta ytterligare ett lass med grejer i lägenheten till helgen, har inte fått med mig min vespa ännu. Annars så det borde det bli rätt lugnt. Lite grejer vi vill köpa och fixa och dona här hemma bara:)
      Kram

      Radera
  2. I think this is one of the most significant information for me.
    And i’m glad reading your article.
    But should remark on some general things, the web site style is perfect,
    the articles is really great : D. Good job…
    หนังออนไลน์

    SvaraRadera

Jag blir så jätteglad att du tar dig tid att skriva en liten rad.