Sabelhagens olivlund

lördag 25 augusti 2018

Ny träningsoutfit




En solig lördagsmorgon, det var inte vad jag hade förväntat mig, så jag bara tackar och tar emot. 
Som jag sovit i natt, helt däckad:). Somnade i soffan innan kl tio igår kväll, och sov väl där en timme innan Daniel putte lite försiktigt på mig och sa att han tog Lykke på kvällskissning. Sedan la jag mig mellan sköna lakan och somnade bums på Daniels axel. 

Vi gick rundan längs med havet, och det blåste lite och saltvattensdoften slog emot oss. 





Denna snygga träningsoutfit fick jag av mamma & pappa i födelsedagspresent. 
Byxor från Reebok och top från Röhnisch. 
Jag hade varit och provat ut den själv, det är ju nästan omöjligt att köpa träningskläder som passar annars:). 
Nu behöver jag bara helt svarta skor. 









 Gott att dricka i pölen efter nattens regn tycker Lykke. 
Hon älskar regnvatten. 




 Idag blir det en vända till lägenheten för att hämta min vespa, cykel, två taklampor och lite annat. 
Sedan kommer flyttstäd nästa vecka, och efter det ska vi lämna nycklarna. 
Så är det med det:) 


Kanske, kanske hinner vi förbi Slettvoll och titta på ett 'avlastningsbord' som jag gärna skulle vilja ha. Och en ny pläd till soffan, och tre nya kuddar:). 
Listan kan göras lång:). 




Ha en fin lördag 




Kram M 
















5 kommentarer:

  1. Åhh vad din flytt låter enkel ha ha! Här sliter jag med tiden, lådor och ett virrvarr av saker...
    Guuu så skönt när vi väl är på plats i november och jag lär vara TRÖTT då!
    Kram från Titti

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Titti. Haha, njae enkel vet jag väl inte precis... :). Men nu är det sista tömt och det känns så skönt. Och jag är helt slut, skulle behöva semester ;). Förstår att du längtar till november.
      Kram

      Radera
  2. Jättesnygga träningskläder och så fina bilder! :)
    Härlig känsla när ni lämnar ifrån er nycklarna till lägenheten kan jag tänka, då känns liksom flytten klar! :)
    Ha det så gott!
    Kram Lotta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Lotta. Tack :). Ja det ska bli så skönt när flytten är helt avklarad.
      Kram

      Radera
  3. Snygga träningsbyxor! Själv har jag inte tränat på evigheter, tyvärr. Om inte stadsvandringar på resa räknas ;)

    SvaraRadera

Jag blir så jätteglad att du tar dig tid att skriva en liten rad.