Sabelhagens olivlund

lördag 3 november 2018

Veckans uppdatering är här





Hur sugna är vi inte på att åka till Marina? Jätte, jättemycket vill vi åka dit, men det blir nog ingen resa i år. Vi sparar det till våren. Möta våren i Marina och få lite sol på näsan skulle vara så himla mysigt. Vi har ju varit nere i april de senaste två åren, så vem vet hur det blir 2019:). 

De senaste bilderna kom igår som vanligt, och vi tittade och tittade om och om igen. Det är fredagens höjdpunkt:). 
Ingen direkt fantastisk utsikt denna gången, utan mer inifrån. Nedan ser ni trappan upp till andra våningen. Och på nedersta bilden är det fotat från vardagsrummet/köket mot ingången. 





Idag kommer våra sängar, som vi väntat i över två månader nu. Ska bli så roligt att fixa iordning gästrummet på andra våningen. Vi ska ha de nya sängarna i vårt sovrum (såklart..). Och de gamla sängarna hamnar i gästrummet med den nya gaveln. Vi har ju en ny gavel som är jättefin i vårt sovrum redan. Så en liten rokad på sängar väntar:). 
Kanske hinner vi titta på en lampa, pläd och några kuddar innan leveransen kommer, vi får se:). 


Jag gjorde 26 inlägg i oktober 2018, det är näst flest på alla år jag bloggat! 
Bara i maj 2015 gjorde jag fler, då blev det 27 inlägg. 
Tack alla ni fina som tittar in här. Jag hoppas jag får löst gåtan med svårigheten att kommentera här inne. 



Ha en toppenlördag! 



Kram M 












1 kommentar:

  1. Det er så spennende å følge med, og det må være så herlig å se at huset blir til. Flott at du blogger så mye!
    Klem, Marit

    SvaraRadera

Jag blir så jätteglad att du tar dig tid att skriva en liten rad.