Sabelhagens olivlund

måndag 31 juli 2017

Nya solglasögon


Innan vi åkte på semester beställde jag nya solglasögon, men tyvärr blev leveransen försenad så jag fick dem inte innan vi åkte. Så bland det första vi gjorde när vi kom hem var att åka och hämta upp dem. Och jag är toknöjd, vilket skönt ljus. 
RayBan new wayfarer heter den klassiska modellen som jag kommer ha i många år. 
Nu får vi hoppas att solen kommer också. Haha, det är ju inte så att jag har behövt använda dem så flitigt:). Men det ska bli bättre väder i morgon efter vad jag hört.  



Så skönt att inte behöva kisa hela tiden nu, slippa rynkan i pannan:).  
Min klänning är nog bland det skönaste jag haft på mig i klänningsväg. Köpte den på Penny Lane i Hunnebo och den är från One Season Australia.  

I dag ska vi åka och köpa ett batteri och en speciell skruv till båten, sedan fixa lite med den för att senare sjösätta, kanske i morgon. Eller det blir nog mest Daniel som fixar och grejar, jag hjälper till med det jag kan. Sedan borde jag nog städa lite, tre personer och en hund på liten yta.. det blir lätt dammigt:).  

Men först, Lykkepromenad och sedan go'frukost:) 


Kram Maria 







3 kommentarer:

  1. Flotte solbriller! Heldige deg som har Lykke å gå med :)

    Ha en fin dag!
    Klem, Marit

    SvaraRadera
  2. Snygga solbrillor på snygg tjej!!! Klänningen ser jätteskön ut!
    Kram och ha det gott! Här njuter vi av solen och får en hög med gäster idag! (P´s systrar och deras män)
    /Maria

    SvaraRadera
  3. De solbriller er pæne. Sådan nogle har jeg også :-) Og jeg er helt vild med kjolen!!
    God dag til dig, Maria!
    Knus

    SvaraRadera

Jag blir så jätteglad att du tar dig tid att skriva en liten rad.