Sabelhagens olivlund

tisdag 5 februari 2019

Reafyndat en ny outfit





Jag har ju helt glömt att visa er vad jag fyndade på rean. Var väl egentligen inte på jakt efter något speciellt när vi var på stan den där lördagen i början av januari. Men helt plötsligt så såg jag dom snyggaste silkiga tunna byxor och en svart top med fint mönster, båda från By Malina. Jag högg dom direkt:). 
Tänkte att det kommer bli perfekt att ha till våren i Marina (om det nu blir någon resa i april). Annars passar det ju jättebra här hemma med;). 
Sedan gick jag av en händelse förbi skoaffären, och där stod skorna med stort S och bara väntade på mig. 

Så det blev en riktigt lyckad shoppingdag. 







Slappar i soffan och väntar på att Daniel ska komma hem från huvudstaden.  Jag och mina föräldrar (som är här och hälsar på oss några dagar) har precis tagit en kvällsfika. 
Lykke ligger på sin tron av kuddar och sover så gott. 

Snart dags för Mandelmanns Gård 






Kram M 
















1 kommentar:

  1. Jeg er vild med både bukser og sko! Jeg tror at vores tøjsmag minder ret meget om hinanden :-) Fortsat god fornøjelse med forældrebesøg!
    Knus fra Nana

    SvaraRadera

Jag blir så jätteglad att du tar dig tid att skriva en liten rad.