Sabelhagens olivlund

måndag 25 februari 2019

Moodboard till vårt Allrum



Helgen gick alldeles för fort, och idag är det redan måndag. Jag hann inte med alls:). Undra vem som kom på att man skulle jobba 
f e m  dagar och bara vara ledig t v å ;). 
Jag skrev i går att solen sken in genom fönstren, men det var högst tillfälligt kan jag säga. Sedan låg dimman tät över oss.  

Satt soffan i brasans sprakande sken med ett glas vitt i går kväll, och pillade lite med inspiration till vårt allrum på andra våningen. 
Och jag blev riktigt nöjd med det jag hittade. 

Tror vi landat i lite mörkare fåtöljer, fyra stycken, och ett runt bord. Vet inte om man vågar satsa på en zebramönstrad matta, men himla snygg är den. 
Två olika taklampor, och jag tokgillar dom båda. Men kanske att det lutar lite mer åt den i tyg.
Och så några detaljer i grått och rosa. Där tänker jag väl  färg efter årstid. 

En coffe table book från Dior,  en snygg tavla och en magnoliakvist så är man hemma:) 







Ha en fin start på veckan 




Kram M 










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir så jätteglad att du tar dig tid att skriva en liten rad.