Sabelhagens olivlund

söndag 3 februari 2019

Söndagsmys med tänd brasa







Daniel har precis tänt en brasa, och håller samtidigt på med middagsfix. Det blir grillat, stekt potatis och sallad. Jag har dukat fram och sitter nu vid köksön och lyssnar på Norah Jones, bloggar och sippar på ett glas vitt. . Goda dofter sprider sig i köket. 
Myssöndag. 
Snicksnackar med mina föräldrar som är här och hälsar på oss några dagar, vi hämtade dom vid tåget förut. 

Tack snälla söta ni för alla fina kommentarer här och på Fb om gårdagens inlägg. Jag blev så glad och alldeles varm inombords. 










Hade goda idéer om dagens inlägg, men ingenting blev bra. Tillslut fick jag nästan spader, och la ner alltihop och gick och satte på en maskin tvätt och strök några skjortor istället;). 
Haha, tala om prestationsångest:). Inte för att jag känner att jag måste blogga, inte alls. Men jag tycker det är kul att göra inlägg (för det mesta). 
Men nu i kvällningen gick det lite bättre, en brasa kan ju liksom inte bli fel:) 



Helgen har gått alldeles för fort, hade gärna haft flera lediga dagar av bästa tillsammanstid. Men men nu är det inte så, utan nu njuter vi av kvällen och tänker inte alls på att det är måndag i morgon :). 





Kram M 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir så jätteglad att du tar dig tid att skriva en liten rad.