Sabelhagens olivlund

onsdag 14 januari 2015

Härlig frotté och lyxiga lakan


Har ju inte visat er de mjuka handdukarna och silkiga lakanen vi fick på jul.
Längtar efter att bädda rent med dem, men jag ska försöka vänta lite för jag vill få mer ordning i sovrummet först. Men jag vill gärna visa er ändå. 






 Handdukar var verkligen välbehövligt här hemma. 
De här är från Åhlens. 


Himmel så halt det var i morse. Cykelbanan var rena blankisen, så jag fick köra min moped riktigt långsamt. 

Nu är mer än halva veckan gjord. Känns bra:) 


Ha det gott 




Kram Maria 













13 kommentarer:

  1. Åh så lyxigt linne, vad härligt att bädda med detta, en underbar julklapp!! Och jättefina handdukar, Åhléns har mycket fint i sitt sortiment.

    Många kramar aka

    SvaraRadera
  2. ÅÅÅHH det där är mina favvolakan , som jag har spanat på dem men varit för snål ;) är de lika sköna och snygga i verkligheten som de ser ut på bild ?
    Snygga handdukar är ju perfekt att få i present också :) Kram Anna

    SvaraRadera
  3. Härligt med fina lakan och handdukar.

    Halt var det här nu ikväll. Var ute och sprang. Mest på grus men där det var asfalt var det verkligen glashalt. Inte roligt. Man spänner sig i hela kroppen då.

    Kram

    SvaraRadera
  4. Jättefint mönster på de där lakanen. Handdukar har jag tänkt på att jag vill köpa några riktigt lyxiga! Det kanske får bli nästa inköp!

    Kram // AH

    SvaraRadera
  5. Fina färger! Åhléns, det är mitt varuhus!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Vilka snygga lakan. Fint mönster. Åhlens handdukar gillas mycket. Kram Suss

    SvaraRadera
  7. Det där blir nog härligt att få krypa ner mellan när man duschat och torkat sig på de fina handdukarna.
    Det är bra med tomtar som kommer ibland
    Ha en fin vecka och ta det lugnt
    Kram Meta

    SvaraRadera
  8. Gant har så mycket fint, dina lakan
    är superfina. Både färg och mönster är
    helt ljuvligt. Det var bra julklappar.
    Kramar och kör försiktigt/AM

    SvaraRadera
  9. Härligt med nytt att krypa ner i!

    Jenny

    SvaraRadera
  10. Oh, vilka läckra lakan, jag älskar paisleymönster! Har letat och letat för jag ville ha lite sånt tyg, jag får nog köpa påslakan ser jag! Och handdukarna var jättehärliga i färgerna.
    En gång har jag druckit ekologiskt vin och inte vet jag, men du milde vilken migrän jag fick. Funderar fortfarande på om det var vinet. Det var i alla fall inte mängden för den var mycket moderat. Var ditt vin gott?
    Sen måste jag fråga, var har du hittat det fina stickade "smock"mönstret, så läckert!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  11. Påslakan helt i min smak. Är så svag för paisleymönstrat och färgern fin. Kommer ni att sova så gott i.

    Men sa du MOPED... När får vi sen den då?

    Kram Anette

    SvaraRadera
  12. Helt underbart med lite nya lakan och handdukar. Jag skall just gå igång med att slänga i skåpen.
    Sedan blir det nytt här också.
    Dina är super fina och du kommer sova som en stock.
    Ha en skönkväll
    Annika

    SvaraRadera
  13. Alltså... Jag DÖÖÖR vilka ursnygga lyxiga lakan!!!!
    Ooooh, ta det försiktigt när du bara åker på TVÅ hjul!!!
    Kram på dig vännen!
    /Maria

    SvaraRadera

Jag blir så jätteglad att du tar dig tid att skriva en liten rad.