Sabelhagens olivlund

tisdag 20 januari 2015

Reablus i paisleymönster


Lite bilder från i lördags då vi var en sväng på stan.
Fika, shopping, lagom med folk, kikade på både rea och alla vårkläder som kommit in. Provade lite nytt, men köpte inget av det. En blus på rea fick följa med hem, den tycker jag gott man kan ha hela våren. Känns inte alls höstig. 

Lilla fröken tycker det är så roligt att vara med. Hon kan hitta vägen till fikastället utan problem:) 

Jag tokgillar paisleymönstrat just nu:) 
Så inte kunde jag motstå denna blus. 
En enda fanns det kvar, så jag knep den fort. 



Blus här 

Tack snälla ni för all hjälp med val av kakel eller tapet bakom glas till köket. Ni är bästa smakrådet!!! 
Ska beställa kakel i veckan och hoppas att inte leveranstiden är fööör lång. 


Längsta dagen på jobbet avklarad. 
Så skönt! 



Ha det gott 




Kram Maria 








6 kommentarer:

  1. Ni är duktiga som orkar ha vovven med på stan, det brukar inte vara så populärt.Lycka till med kaklet
    ha en skön onsdag
    Kram Meta

    SvaraRadera
  2. Så fin bluse du har kjøpt! Paisley mønster går aldri av moten, det er helt sikkert. Liker det mønsteret veldig godt.

    Ha det godt!

    Klem, Marit

    SvaraRadera
  3. Visst är det snyggt! Ett klassiskt mönster som alltid håller! Jag måste förnya min garderob, måste...måste...
    Varm kram till dig denna gråa januaridag!
    Titti

    SvaraRadera
  4. Såååå snyggt! Och bra när vovven får gå med på shoppingen!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  5. Jättefin blus, gillar både färg och
    mönster. Och så duktig hon är Lykke,
    lätt och ha med.
    Kramar/AM

    SvaraRadera
  6. Galet snygg blus! Den kan du absolut ha hela våren! Jag tokgillar också paisleymönstrat!
    Kram och ha en fin dag!
    /Maria

    SvaraRadera

Jag blir så jätteglad att du tar dig tid att skriva en liten rad.