Sabelhagens olivlund

fredag 14 december 2018

21 år av kärlek




 Vi firar 21 underbara år av kärlek. 
Vi blev tillsammans på Lucia 1997. 
Jag har den mest omtänksamma och snällaste sambon, och jag är fortfarande lika kär i honom efter våra 21 år tillsammans. Han är min trygghet. Jag blir lite löjligt knäsvag och pirrig fortfarande. Älskar kärlek <3. 

I lördags var vi på  restaurang och åt god mat, så mysigt. 
Vi började med varsitt glas bubbel, innan vi beställde in mat och vin. 













Fredag idag och det är så skönt. 
Först jobba, sedan åka tåg hem och insupa den sköna fredagskänslan. 
Det blir grillat ikväll, kanske hemmagjorda hamburgare. Är lite sugen på det. 
Och tänd brasa och lite gott i glasen. 
Längtar. 



Kram M 













7 kommentarer:

  1. Då får man gratulera, verkligen...HÄRLIGT att hittat sin livskamrat!
    Önskar dig en mysig fredag!
    Kram Titti

    SvaraRadera
  2. Gratulerer så mye med 21 år i sammen!♡♡♡ Min kjære og jeg har vært sammen i 27 år, og i august så giftet vi oss etter 27 år som samboere ♡♡♡
    Ha en fin helg!

    Klem, Marit

    SvaraRadera
  3. Til lykke med kærligheden! - Og Lykke var med på restaurant :-)
    Dejlig fredag til jer, Maria!
    Knus fra Nana

    SvaraRadera
  4. Härligt , grattis det är väl värt att fira :-) Ha en trevlig helg. Kram B

    SvaraRadera
  5. Stort grattis till er, så fina tillsammans!
    Mysig restaurang och att Lykke får vara med är ju så fint. <3
    Önskar er en fin helg!
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  6. Grattis till er och att ni tar vara på och vårdar kärleken :)

    Kram, Carina

    SvaraRadera
  7. Vad underbart att känna så, det är nog få förunnat, grattis till er båda!!
    Kram Gunilla

    SvaraRadera

Jag blir så jätteglad att du tar dig tid att skriva en liten rad.