Sabelhagens olivlund

måndag 11 mars 2019

Äntligen sol men bitande kallt





Helgen är över för denna gången, och den försvann såå fort,  fredagkvällen känns så lyxig och underbar och sedan hinner man inte ens blinka förrän det är söndag kväll igen. 
Men men så är det. En ny vecka är startad, jobbMåndagen är över, jag har landat hemma. Fick till och med sällskap med sonen hem på bussen. Mysigt:). 

Solen strålar denna dag, men det är svinkallt. Burr! Jag hade både mössa och vantar när jag gick hem från hållplatsen. Inget vårväder här inte, men solen skiner och det är jag så tacksam för. Tänk så mycket lättare allt känns, och vad mycket piggare man känner sig. 

Bilderna är från vår söndagspromenad. 

Haha, jag är smått beroende av havet. Blir så lycklig av det. 

















 Värmer mig en liten stund till inne, innan jag tar på mig och ger mig ut på en PW. Jag vet inte hur långt det är runt havet där jag går, men kanske 4km. Jag tänker att jag ska dryga ut rundan och gå längre sträcka allteftersom. 


Ska slänga in en maskin tvätt nu. 
Det blir rester från gårdagens lammbiffar till middag, så smidigt och gott. Daniel gör dom godaste lammfärsbiffarna. 




Ha en fin kväll 



Kram M 







3 kommentarer:

  1. Så fina bilder. Ja det fina vädret gör en helt klart piggare. Det kändes så mycket lättare, roligare och trevligare att gå promenaden med Joji idag. Jag kan tycka att det är mysigt att promenera i regnet också men solen vinner allt skulle jag säga. :)
    Ha en fin kväll!
    Kram Lotta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Lotta! Javisst är det härligare att promenera i sol. I lördags var jag helt dyngblöt efter morgonrundan.
      Ha en fin kväll ni också
      Kram

      Radera
  2. UN LUGAR HERMOSO!!!
    UNAS FOTOS PECIOSAS.
    SALUDITOS

    SvaraRadera

Jag blir så jätteglad att du tar dig tid att skriva en liten rad.