Sabelhagens olivlund

måndag 25 mars 2019

Njuter av solnedgång







Måndagskvällen är här, jag ägnar mig helhjärtat åt soffhäng. Så himla skönt att bara sjunka ner i soffhörnet med en kopp te efter en rätt hektisk dag. Veckan drog på i full fart kan man säga:) 

Men här har jag inte suttit hela kvällen, även om jag för en stund hade lust att strunta i både att bädda rent i sängar, slänga in en maskin tvätt och göra lasagne till middag. Det tar ju sin tid att fixa till lasagne, men det är ju så gott:). Jag lägger ut receptet i veckan. 

Rundan vid havet gav jag och Lykke oss ut på liiite för sent, solen hade nästan helt gått ner. Men tänk ändå att det är just ute till klockan är nästan sju. Och till helgen ställer vi om klockan till sommartid. Ännu ljusare kvällar är att vänta. 

Så underbart att gå där och bara lyssna till havets vågskvalp. 



Kan inte låta bli att knäppa några bilder 
Älskar havet
Haha, jag vet att jag sagt det minst hundra gånger förut:). 







Nu kom Daniel hem från Stockholm där han varit på jobb idag. 
Så skönt att ha honom hemma <3. 
Han hade köpt något gott bröd från Vetekatten popupbutik på Stockholm Central, som vi måste provsmaka nu. Får se om det smakar annorlunda än Göteborgsbröd;) 


Ska titta på "Vem bor här", får se om vi kan gissa rätt på vart de bor. Kan vara riktigt klurigt ibland. 



Ha en fin kväll 





Kram M 





1 kommentar:

  1. WAS FÜR tolle SONNENUNTERGÄNGE,,,,,
    traumhaft schön

    wünsche noch einen schönen ABEND
    bis bald die BIRGIT aus TIROL

    SvaraRadera

Jag blir så jätteglad att du tar dig tid att skriva en liten rad.